keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Meil on täällä värikäs, kaunis ja kuohuva elämä.

Tänään oon nähnyt ensimmäisen kevään merkin eli kaupungin miehet lakasi hiekotuksia pois kadulta
Tänään oon myös päässy tavoitteeseeni psykologian kirjotusten kannalta, oon tyytväinen mun suoritukseen.
Tänään oon nukkunu pitkästä aikaa päikkärit
Tänään oon hengannut sinin, marin ja teemun kanssa
Tänään oon myös kattonu leffan/dokumentin nimeltä Food Inc.
Tänään oon myös ottanu kuvia
Oon tänään myös juonut kokista ja litran ananas, appelssiini, omena passion ja banaanimehua. Oon myös miettiny tätä hemmetin lohjaa ja sitä mihin sitä lähtis täältä. Oon miettiny Roomaa mihin kohta lähenkin, kuten myös niitä maisemia mitkä näkyy junan ikkunasta eteläranskassa. Oon miettiny viimevuotista ranskanreissua ja myös niitä uusia tuttavuuksia ympäri maailmaa kehen pääsee tutustumaan. Ranska on tuttu paikka sinänsä, joten jos pitäis päättää kumpaa odotan enemmän, niin Rooma vie voiton. Se on vielä paikka missä en oo käyny. Ootan vaan sitä tunnetta ku lentokone irtoo suomen maaperästä ja pääsen hetkeks pois täältä arjen harmaudesta ja kaupungista missä kaikki tuntee kaikki. ainakin melkeen. Mulla taitaa olla matkakuume.

4 kommenttia:

-Meiju kirjoitti...

Toiset ne vaan matkustelee, toiset kouluilee-.-

Esbe kirjoitti...

mhahaa meiju, kyl säkin vielä kerkeet ;) ps. jos lohduttaa ni tuolla ranskassa teen kyllä niitä töitäki vähäsen ;)

Elizaveta kirjoitti...

upeita kuvia! (:

Esbe kirjoitti...

Tackar Liisa ! :)