lauantai 19. maaliskuuta 2011

Live simply like a child.

Ei mulla muutakun että viimeset päivät on sisältänyt ragee, shoppailua, lukemista. Ja tänään nollattaan vähän tätä arkea ja lähetään vähän bailaamaan porukalla ja toivotaan että meijän bailaus parantais maailman ja sen ajattelemattomat ihmiset.

Tohon shoppailuun vielä, eilen lähettiin sininkanssa ajelemaan ihan hetken mielijohteesta selloon ja kyllä, kuskina minä. Koukattiin vähän Tapiolan kautta mutta enskerralla muistetaan, että se on vasta se toka kehä II:n liittymä, eikä se ensimmäinen. Sini siinä kulutti aikaansa aiheuttamalla yleistä pahennusta mootoritiellä esim. näyttelemällä viattomille autoilijoille keskaria ja vilkuttelemalla kaikille randomeille, kun mä taas mietin että mitä kautta sitä kannattais ajaa ettei eksyttäis. Pahoittelut Sinin puolesta.

Tässä vähäsen eilisiä ostoksia:

kahen sormen sormus JC 2.50e (alennettu), Lehtisormus GT 4.95e, Farkut Veromoda(tiedän että noi tulee jakamaan mielipiteitä, mut no can do, ite tykkäsin. )34.95e

Kuulin myös paripäivää sitten yleX:ltä biisin mikä vaan nostatti mun älytöntä matkakuumetta. Kyseessä on Haloo Helsingin biisi nimeltä maailman toisella puolella, ja vaikka en oo oikeen koskaan Haloo Helsinkiä kuunnellu niin tää biisi vei mun sydämen. Sen myötä hyviä viikonloppuja kaikille ja lukuintoa niille kenellä vielä on kirjoituksia edessä ensiviikolla.

4 kommenttia:

Yuliashhabel kirjoitti...

lovely rings)

erika kirjoitti...

Onks noi farkut hyvät? :) Tai siis oon kattellu ittekki ton tapasii mut en sit tiiä...

Esbe kirjoitti...

THANKS Yulia ! :)
JA Erika kyllä noi on, ite funtsin että tuleeko käyttöä, mut olin jo kauan aikonu hankkii noi joten tykkään. Eilen olin viettämässä iltaa kaverilla ja baarissa noi jalassa, ja saivat kyllä kehuja ja ite oon tyytyväinen :)

Anonyymi kirjoitti...

woou siistit noi farkut kyllä kyllä! :--)