torstai 24. maaliskuuta 2011

Joujou

Viimeset lomapäivät tsillailin vähän missä sattu ja kenenkaa sattu,mut alkuviikko sisälsi esim. Lauran ja Jonyn uudet hiustyylit made by Timi ja kaksarit Lauran kanssa. Lopputuloksena on että mulla on enään yks sulkakorvis :( Mutta antaa kuvien kertoo tän viikonlopun fiiliksii


 Lauralle ilmesty Timin toimesta otsatukka ja jonylle.....hipsterihiukset.

P.S Jony ja Antero ja jotkut on tehny ghettoräppiä ojamon hoodeilla, täs pari !

1. Viimeistä kesää
2. Kirjeet

9 kommenttia:

Minéa kirjoitti...

Ihania kuvia!!!

Esbe kirjoitti...

mhhaa tackar ! kai kuuntelit aaajoyn biisit myös :)

Rosa kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Rosa kirjoitti...

mäkin hävitin mun sulkakorviksen yhdellä reissulla. miksei ne voi pysyä korvissa?! :(

Esbe kirjoitti...

hahaa no nii rosa, mä en kyl hävittäny vaan aamulla huomasin et mulla on sulka sängyssä ja sehän oli siitä korviksesta, en tiiä oliko sit hajonnu lohessa ja kulkeutunu mun paidan tai hiusten mukana kotiin. :( mhöö pitää ostaa jotkut kestävämmät

Tim Kiukas kirjoitti...

Hei kiva kuva must ja laurast! kiitti otin sen ittelleni<3

Esbe kirjoitti...

hahaa ole hyvä vaan :DDDD

mari kirjoitti...

kivoja kuvia!

Esbe kirjoitti...

Kiitti Mari ! :)