sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

teet mitä teet ja loput luet huulilta

Joo mun viikko on sisältänyt.... WUTUMM: duunia ja lukemista. Kyllä nyt eletään jänskiä aikoja taas, kun palautellaan mieleen mikä se sensorisen deprivaation koe taas olikaan, tai jotain muuta mielenkiintosta Ivan Pavlovin koiratesteistä tai muusta mukavasta. Elämä on ollu nyt sitten pelkkää psykologiaa ja ruotsia, ja välillä pitää olla jotain vaihtelua eli duunia. Huomenna sitten mielikuvitusta koetellaan tossa isossa salissa täynnä tylsiä pulpetteja ja pöydällä tölkillinen batteryä kun äikän esseetä aletaan väkertämään. Keskiviikkona olis vuorossa psyka ja sitten viikonpäästä maanantaina vielä ruotsi, niin sitten parhaan mukaan on lukio sitten siinä. Voin kuvitella mikä vapauden tunne sen ruotsin jälkeen.

Toisena oon tässä jo melkeen valmis tän mun tatuointiprojektin kanssa, eli oon ehkä saamassa nytten lapaluun kohille tollasta pientä, tosi yksinkertasta ankkuria. Lopultakin. Nyt vaan toivotaan parasta !!! Aluks ajattelin sitä tohon ranteeseen, mut sitte tajusin että kaatuis mun mahikset lentoemännäks sitten siihen, kun ei sais olla näkyviä tatskoja.

Nyt meen nukkumaan ja toivon että mun kirjottajantaidot paranee huomiseen mennessä.

3 kommenttia:

Tim Kiukas kirjoitti...

ui toi on jopa siisti! Mitä se symboloi sulle? Mäki oon just tekemäs iha samallaist ankkurikassii ;) se on vaa tekstii vaille valmis

Esbe kirjoitti...

hahaa noniin timi täältä löytyy sit yks mahollinen ostaja ;) no ankkuri yleensäkkin toivoa, ja muutenki tykkään sikana tosta ku tulee meri mieleen :) mut eniten varmaan ton takia et se symboloi toivoa.

Tim Kiukas kirjoitti...

https://lh6.googleusercontent.com/-ovSuTkEdHkk/TX94uBziYZI/AAAAAAAAAOw/AhSGWxuQvMQ/s1600/ankkurikassi.jpg siin on kassi. haluuks? vastaa mun blogii tai laita viestii tai fb tai jotai.