perjantai 1. huhtikuuta 2011

Juu kadabii kiding mii

Ja taas on koittanu se päivä vuodesta että facebook täyttyy ''tämä ja tämä on parisuhteessa/naimisissa/kihloissa'' ja sitten kaikki on ihan omg ja sitten onkin ihan hirmu hauskaa, koska eihän tää ollukkaan totta, ainoo syy tohon oli aprillipäivä. Turhin päivä vuodesta, mistä tää idea on ees lähtösin?
Ja päivän ragen jälkeen asiaan, tai eihän mulla koskaan mitään järkevää ole, mutta tänää löysin lopultakin nää BYYSAT mitä oon ettiny miljardi vuotta, Veromodasta 29e.


Seuraavaks ohjelmassa olis lastenvahtimista ja hengailua vähän sukulaisten kanssa, koska ne kerääntyy tänne täks illaks kahvittelemaan tota mun pikkusiskoa. Just jees nähä pitkästä aikaa sukulaisia, ja kummipoikaa ja muita :)


JA illemmalla ois suuntana sitte jälleen lohi, käydään vähän hengailemassa ja tsegeemässä ASA.



Jaaaa nyt tättääräää ennakkoilmoitus eli oon tässä miettiny vaihtaa tota yläbanneria, oon suunnitellu muutamia uusia, tyyliltään kummiski melko samanlaisia. Mutta ajattelin että tulossa on siis näinä lähipäivinä kun löydän aikaa niin ÄÄNESTYS kun oon saanut noi viimesetkin ehdokkaat duunailtua valmiiksi. Eli valmistautukaa tällaseen sitten.












                    
                                Asa masa- Noku ja Mutku

2 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

siistit housut ja nätti toi alempi kuva :)

Esbe kirjoitti...

mhahaa thäänks Riikka ! :)