tiistai 17. toukokuuta 2011

good tunes and old cartoons

Nää hooämmän nettikaupasta tilatut kuviopökät on mulle nyt niin suurkulutusvaate. Näitä tullaan käyttämään rannalla ja tsillaillessa kotona. Tykkään sikana, vaikkakin nää on jonkin verran verrattavissa yökkärin housuihin.
Ja Monkin kuvasto. Parasta ikinä, ihania vaatteita, ihania kuvia, ihanaa ihanaa ihanaa. Oon laittanut monkin nettisivuilta sen jutskan että mulle tulee aina toi uusin kuvasto, ja jokakerta se piristää mun päivää. Vaatemallistosta on photoa, mutta sieltä löytyy just tosi mageita kuvia joihin ne vaatteet on liitetty, tavallisten ihmisten jotain kuvia ja juttuja, ja esim. tässä viimesimmässä lehdessä oli Kate Nashista juttu. Inspiroidun joka kerta tosta lehdestä kun se kilahtaa postiluukusta.
Tänään Jony ilmesty yllätysvierailulle keittämään sen nuudeleita, ja kävästiin myös kirjastossa Sinin ja Marin kanssa. Seura kyllä kelpas mutta oli tosi huono idea lähteä, koska edelleen oon vähäsen vielä kipeä, ja tollanen pienikin reissu vei voimat ja nyt tajuton väsymys. Huomenna vika päivä saikkua, pysyn kotona ja luen tota kirjastosta lainattua sarjakuvakirjaa, lehtiä ja katon ton Finding neverlandin. Joku ihmeparantuminen mulle tänne nyt kiitos.

Ei kommentteja: