perjantai 7. lokakuuta 2011

10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

1. Rakastan syksyä
2. Ikävöin lukioaikoja
3.Oon alkanu lukemaan kirjoja vaik ennen oon vihannu lukemista yli kaiken
4.Mulla on ihan älytön matkakuume koko ajan
5.En ikinä osannu arvata että mun päässä voi vilistä näin monta asiaa samaan aikaan
6.Tykkään kuunnella musaa laidasta laitaan, Asasta Kate Nashiin.
7. Himoitsen edelleen tota monkin kuvastoa ja nettisivuja, ja musta tuntuu että keksin piristää ensviikolla jotakin tylsää vapaapäivää hurauttamalla stadiin.................
8.Katoin just justin bieber- never say never leffan. Hävettää myöntää tämä.
9. Suurin osa mun palkasta on menny just leffoihin, koska en keksi ikinä mitään muuta tekemistä.
10.Tarviin tällä hetkellä kuumeisesti rahoittajaa et pääsen moikkaa Lauraa bondi beachille ausseihin. Vapaaehtosilta ilmotuksia tänne.

Ei kommentteja: