lauantai 17. syyskuuta 2011

It doesn't matter what people think of you

Kaks päivää kulunu sängyssä piparminttuteen ja huonojen telkkariohjelmien parissa. Joo eli tosiaan juurikin sopivasti päätti tulla tää erittäin harvinainen kuume (mulla oli viimeks kuumetta alkuvuodesta, sitä ennen oli viimeks ala-asteella) ja tietenkin just sillon kun edessä on esim. syksyn yo-kirjotusen korotukset ja kyllä, istuin perjantaina kolme_tuntia_kuumeessa_kirjoittamassa_äidinkielen_tekstitaitoa. Terveiset ytl:n sensoreille vaan että tulossa ehkä suomen parhaimmat ja naurettavimmat tekstit.
Tänään oon katellut norjalaisia sekä intialaisia häitä telkkarista, kuten myös jotain napajäätikkötutkimusdokumenttia. Mulle kyllä riittää tää olo, sekä tää sänky sekä toi telkkari joten aloin sitten kuuntelemaan musaa ja askartelemaan paria taulua joiden kuviin olin jo kyllästyny. Päätin alkaa leikkelemään lehtiä mitä sain joskus Lauralta ja siitä lähti armoton leikkaaminen ja liimaaminen. Lopputulos: 2 ihan jees taulua ja neljä vertavuotavaa sormea.



Huomenna loppuis saikku ja maanantaina pitäis korotella tota psykaa.... hmm.
Ei mulla muuta, pari biisii mitä on tullu kuunneltuu ehkä liianki monta kertaa tänään


4 kommenttia:

Minéa kirjoitti...

tykkään sun uudesta bannerista!!!

Esbe kirjoitti...

hahaa thääkns, väänsin sen tos yks yö ja lisäsin ;D

Minéa kirjoitti...

se on kivan simppeli! tykkäsin edellisestäkin. mut toi simppeli on kyl perfect tälle blogille ku sun kuvat on sellasii taiteellisia ;D

Esbe kirjoitti...

mhahahaa :D:D thäänks minkke