sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

kädet irti ohjaksista

Tää päivä on ollu yhtä tyhjän kanssa ja ettei vaan alettais positiivisiks niin löysin tällasen turhuuden koska en aio keksii mitään kirjotettavaa.

ÄRSYTTÄÄ

Nimessäni:
En tiiä, oon ihan tyytyväinen.

Kasvoissani:
HAMMASRAKO.

Vartalossani:
Pohkeet ja selän oudot mustelmat.

Luonteessani:
Äkkipikaisuus, enkä välttämättä aina mieti mun tekojen seurauksia. Elän ehkä liikaa hetkessä.

Vaatekaapissani:
Liikaa vaatteita mitä en käytä
Kotonani:
jaaaa-a.
Työssäni:
No joskus mun asenne siihen. Ja tietenkin ilkeät asiakkaat.

Ystävissäni:
Ei sinänsä mikään, ootte kivoja paitsi jos en vastaa puhelimeen niin en vastaa siihen, ei tartte tulla tööttäilemään asunnon parvekkeen alle missä vietän aikaani. ::. DDD
Perheessäni:
No välillä liika hössötys, se että mun porukat omii välillä mun kaverit (::::: DDDDD) tai neuvot, millä ne kyllä tarkoittaa varmaan jotain hyvää....


Harrastuksissani:
Ei oole
Kielenkäytössäni:
Ei pahemmin mikään, tosin voisin sen harvankin kiroilun jättää pois. Vaik välillä lipsahtaa.
Musiikkimaussani:
Se että aika harvalla on samanlainen musamaku, ja se ettei mitään levyjä ikiin löydy kirjastosta. En tiiä kun mulla on niin sekalainen musiikkimaku.
Kotikaupungissani:
Tästä tulee pitkä. Se että kaikki tuntee melkeen kaikki, jos jotain tapahtuu niin kaikki tietää siitä, baarissa on aina ne samat naamat, jos tutustut johonkin uuteen niin varmasti löytyy jotain yhdistäviä tuttuja. Poliiseilla on täällä välillä vähän liiankin tylsää. Keksisin vaikka kuin paljon kaikkee muutakin jos saisin puol tuntia aikaa miettiä. On täällä hyvätkin puolensa.


Ruokavaliossani:
Kaikki. Syön liikaa, tosi epäsäännöllisesti ja tosi epäterveellisesti.


Naapureissani:
En kauheesti oo yhteydessä meijän naapureihin, paitsi yhteen perheeseen josta ei oo kyllä mitään negatiivista sanottavaa. Ainoot yhteydet muihin naapureihin on ollut se että herään 9 aikaan viikonloppuaamuna kun naapurin kakarat kiljuu meijän takapihalla, ja kun nää samat kakarat pelaa keskellä katua ja meidän porttia sählyä ja koitan peruuttaa autolla mutta nää ei reagoi mitään, talvella jos nää lapset sattuu olee tossa kadulla niin millon tahansa saattaa tulla lumipallosta auton kylkeen, mun tädin kohdalla se mikä tuli auton kylkeen oli potkulauta.


Nykyisessä elämäntilanteessani:
Se että tuntuu et oon jumittunu paikoilleni nyt. Lukio loppu, on töissä ja todennäkösesti oon täällä vielä vuoden. Mun nykyinen elämäntilanne on siis vaan normaalia rentoo arkea, duunia ja unelmointia tulevaisuudesta ja siitä et pääsisin johonkin muualle täältä kaupungista tai ehkäpä koko maasta. Aika näyttää.

Tulevaisuudessa:
Ei voi tietää. Toivottavasti mulla on niin hyvä tulevaisuus ettei sen tartte ärsyttää. Saa nähä.


Ps. Empun synttärit ja summerheat oli just jees. paitsi summerheatin dj ois voinu jättää miksaamatta yhteen nää kaks biisiä ; PARTY ROCK ANTHEM JA PIENISSÄ HÄISSÄ. oli semmosta sontaa et en kyllä käsittäny mitä kuulin.

Ei kommentteja: