perjantai 29. heinäkuuta 2011

blöblböblbölbölb

Ei mulla mitään järkevää asiaa ollu.
Oon tänään maannu sängyssä, miettiny viime syksyä ja talvea
Sitä kun oli aamulla vielä pakko herää kouluun, sitä kun muutettiin Jonyä routiolta ojamolle, kaikki ne hetket tässä meijän porukassa,  kaikki illanistujaiset ja ne monet päivät mitkä vietettiin putkeen ojamolla/routiolla/jossain ihme paikoissa.
Oon myös miettiny sitä et kuinka paljon uusia tuttavuuksia oon saanu vuoden sisällä, toiset todellakin tutustumisen arvosia, jotkut taas ei.
Vaik kaikki tää on mulle tosi tärkeetä ja mulla on ikävä niitä aikoja kun hengailtiin vaan joka päivä jossain eikä ollut mitään mistä murehtia, jotenkin tahon täältä myös muualle. En tiiä alkaako tää paikka tulla yli, tahtoisin jäädä tänne mutta joku mussa huutaa myös et täällä on koko maailma nähtävänä. Tiedän mulla on vielä aikaa, mutta jos en lähe täältä vuoden sisällä tiedän että en saa lähettyä täältä ikinä. Mulla on kaikki täällä mutta tahon vaan ottaa kaiken elämästä irti ja tehä kaikkea erilaista mitä en ennen oo tehnyt.

Sellasta syvällistä tänään.

Loppuun viel pari biisiä mistä tulee mieleen ne tuskaset koulutunnit, ne väliinjätetyt ja väsyneimmät ja sateiset päivät. jotenkin mulla on niitä ikävä.

1 kommentti:

enlav kirjoitti...

Kyllä kannattaa lähteä tutkimaan maailmaa, varsinkin nyt kun sulla on tosi hyvä sauma, kun ei oo koulupaikkaa. Maailmalla oppii niin paljon, mitä ei Suomessa oppis. Ite oon alkanu arvostaan kaikkia juttuja ihan eri tavalla, nyt niitä tylsiäkin juttuja kaipaa ihan hitosti Suomesta. :D Vuosi on pitkä aika, 3-8kk olis aika sopiva aika lähteä jonnekin tutkimaan.