tiistai 19. huhtikuuta 2011

Taskut täynnä ilmaa rikkaampaa kun koskaan.

Nyt pikapostaus ennen iltavuoroa !
Eilen avattiin jätskikausi Sinin Marin ja Jonyn kanssa ja käytiin virkkalassa ostamassa kevään ekat irtojätskit.
Muutenkin elämä on ollu nyt lepposaa, töitä on ollut vähän ja tänäänkin ainoa vuoro tällä viikolla.
Tänään tässä aamupäivällä käytiin Ellin kanssa vähän lounaalla Marttiinassa ja hommailemassa hiusvärejä sun muita, ja hakemassa mun Hooämmän paketti postista jonka olin jo tyystin unohtanu.
Vähän erikoisempaa vaatetta mulle sisälsi tosiaan toi paketti, tilasin kesäks tollasen ''haalarin'' ja en tiiä tuleeko kauheesti käytettyä vaikkakin ihan hyvältähän toi näytti ja toi kuosi oli just hauskan kasarimainen, hintaa tolla oli 14,95e. Jos ei muuten ni kotona ainakin tsillaillessa toi on ihan jees.

Nojoo, eipä mulla tässä ollukkaan sitten muuta. Life is good, ja nauttikaa kaikki keväästä yhtä paljon ku minä ! :)

3 kommenttia:

Apple Magnolia kirjoitti...

nice blog (: greetings from germany!

Mari kirjoitti...

ooo, siisti banneri sulla!

Esbe kirjoitti...

Thanks A. ! :)

Kiitti Mari, mulla oli ton kanssa kauhee säätö kun mulla tosiaan oli tossa toi äänestys, mutta se minkä lukijat äänesti niin oliki loppujenlopuks niin huonolaatunen, et duunasin tollasen uuden. :)