keskiviikko 16. helmikuuta 2011

40 things about me.

Äärimmäistä tylsyyttäni päätin nyt duunata ehkä vähän tällasen turhan.

40 ASIAA MINUSTA:
1. Asun edelleen porukoiden luona
2. mulla on koulu kirjotuksia vaille valmista
3. Odotan torstaita jollon on penkkarit
4. tosiaan vietän lukulomaa ja oon lukenu yhen ruotsinkirjan
5.Vietän suurimman osan vapaa-ajastani nykyään duunissa / Kavereiden kanssa tehden jotain älyvapaata
6. Mun työpaikka on kivoin tähän mennessä ja viihdyn siellä tosi hyvin
7. kerään jokaisesta palkasta rahaa säästötilille
8. ja niitä säästöjä käytän kesällä matkusteluun ja fisheyeen.
9. Odotan myös toukokuuta koska sillon lähen kolmatta kertaa Ranskaan mikä on tosi jees
10. Mietin tosissani että lähen huomenna kaksareille enkä tiiä pitäiskö mennä vai ei
11.meen Parin viikon päästä stadiin ja jos löydän jonkun hyvän mestan niin varaan ajan tatuoijalle
12. viimeaikoina oon bilettäny aika paljon vaikkakaan en oo vielä kyllästyny
13. tykkään pitää kameraa aina mukana ja tykkään kuvata, vaikka suurin osa kuvista joutuu roskakoriin
14. Mun unirytmi alkaa taas mennä päin helvettiä tän lukuloman takia kun aamulla ei tarvii herätä kouluun
15. muo ärsyttää ihan sairaasti se että Monkilla ei oo verkkokauppaa
16.Rakastan kävellä syksysin ulkona sellasina aamuina ku aurinko paistaa
17. Rakastan myös tehä kaikkee iha hetken mielijohteesta
18. Mulla on älytön ikävä viime kesää koska se oli täynnä tollasia ekstempore juttuja
19. Tahtoisin opetella ranskaa koska Ranska on ihanin maa ikinä missä oon käyny.
20. Mun lempileffa on 500 days of Summer vaikka Sini ja Jony vihaakin sitä.
21. Joskus oon ehkä liian kiltti
22. mulle myös iskee ihmeellisiä inspiraatiokohtauksia esim. yöllä.
23. Aion hakea nyt kevään yhteishaussa joko Lahteen valokuvauslinjalle, taikka Vantaalle graafikoks.
24. Vaikka veikkaankin ettei onnista kummastakaan, mut aina kannattaa yrittää.
25. Rakastan katella Lookbookkia
26. Tiedän ettei ketään varmaankaan kiinnosta tää löpinä mut jatkan silti
27. Oon alkanu kyllästyä facebookkiin
28. Mulla ja mun kavereilla on tapana hengata näin talvisin Yhen kaverin ghettokämpillä.
29. Viimeks hengattiin sielä eilen ilman kämpän omistajaa, mistä varmaan huomaa meijän kaveripiirin luottamuksen.
30. Tykkään kuunnella aika erityyppisiä musagenrejä edustavia artisteja, esim. Regina Spektor, Marina and the diamonds, Sia, Asa, Jack Peñate ja Emiliana Torrini.
31. Ja usein ihmiset menettää toivonsa jos ne kysyy multa et minkä tyyppistä musaa kuuntelen.
32. Hei, olen Essi ja olen huulirasvariippuvainen
33. En pysty riidellä kenenkään kanssa päivää pitempään, ja sen takii usein oon se ketä pyytää anteeks.
34. Anttoni spämmää mun facebookissa ja nostattaa samalla mun verenpaineita koska fb muutenkin jo valmiiks tiltissä
35. Sai tänään informaatiota että jos on yhteydessä henkimaailmaan niin ei kannata koittaa kannabista. Tämä selvä.
36.Mulla on tapana sekottaa mesessä keskustelut, että pistän jotain tosi inside juttua jollekkin kenelle sen todellakaan ei pitäny mennä.
37. Oon myös pariin otteeseen pelleilly lukion juhlissa lavalla ilmasutaidon kanssa tai ilman, Yhessä joulujuhlassa olin joku tonttu mikä veti suklaata, ja Ata ensinnäkin kaato mut pahvilaatikossa lavalle, ja mun ainoot repliikit siinä näytelmässä oli ''SUKLAATA''. Onneks en mee sinne enää tyyliin ikinä.
38. Nyt pidätte muo jonain sekopäänä.
39. Jos liikun jossain yksin esim. kävelen hoitamassa asioita/kahvitauolla yms. kuuntelen lähes aina musaa.
40. Tällä hetkellä päässä liikkuu Torstai ja se että mitä sitä huomenna tapahtuu.

Ei kommentteja: